Torget!!

Godmorgon!!

Började dagen med att vakna, blir bättre om man börjar med det ;-) Sen åkte vi och tog ut alla hästar o Belindusen var jätte glad över att få komma ut! <3 Och nu sitter jag här i mjukis byxor och i rid tjocktröja.. :) Ska snart byta om och fixa mig snart :) Ska kolla efter rea kläder såklart och som jag skrev igår är jag ju DÖKÄR i min råsa/vit randiga och min svart/vit randiga tröja :) Ska ha den svarta idag och råsa byxor ;-)





Ska rida till pålis och galoppera idag! Det kommer busa att ÄLSKA!! Tokfia<3
Sen är det skola på måndag också. Längtar lite :) <3

 

Har inte mycket mer att blogga om så vi hörs efter torget och efter stallet :)

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0