Tjooooooooo

Hemma nu efter en underbar dag i stallet!
Red runt lite med Jessica och Freja. Red
i ca 45 minuter och det gick jäääääätte bra!!!
Lilla fina busan<3 Har gjort läxor nu. Engelska
imorgon och matte på fredag.. Bara o göra! Belinda
kommer såklart först men skolan e jätte viktig också :D




Var på torget på matrasten och jag o Jessie i klassen kollade
på jackor hittade två jätte fina :D Fastnade för en svart o lila.



Nu tittar jag iaf på TV. Efterlyst. Blir så ledsen när man tänker på vad alla idioter
gör.. Men blir samtidigt glad eftersom jag snackar minnen från dagis med Elias. Eller ja BEBBEN! <3



Sen blir det idol 22.40 GO JAY OCH MINNAH!!!!! :D :D :D Syrran hejjar på björn,
olle, freja och jay, mamma på jay och jag på JAY, ANDREAS WEISE OCH SASSA!!!! :D :D :D





Andreas Waisa mästare på att bajsa.. tss :D Älskar dig persika :D Bästa syrran ever såklart<33333

Kommentarer
Skriven av: nellie

Nice & fin blogg

2010-09-30 @ 11:44:33
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Skriven av: Madde

Vilken gullig häst =)

2010-10-07 @ 13:46:50
URL: http://mccj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0