Sova!

Klockan är bara elva men jag är verkligen JÄTTE trött.. Ska ändå upp vid halv nio så kanske ska gå och lägga mig nu? Snart iaf! Min säng är underbar! hehe<3

Min bebis var jätte, jätte,jätte,jätte,jätte,jätte duktig idag!!!! Är så stolt över henne när hon e så duktig! Lyssnade på ALLT verkligen! <3 Blev skritt och trav runt lite och imorgon ska jag rida till påfabrikerna och galoppera!! :D <3 Det kommer Belindusen att ÄLSKA!! Min lilla pigga busa<3

Imorgon ska jag som sagt gå upp halv nio
Ta ut hästarna
Göra mig iordning
Åka till torget
Vara på torget med Bonnie<3 och Jessie<3
Åka hem o byta om
Dra till stallet och rida på bebis<3


Inte jätte mycket att göra faktiskt :) Lite mera än vanligt bara ;-) Ni märker att jag är trött antagligen..

Längtar faktiskt lite till skolan. Så roligt att träffa alla och sånt. :)


Hade tänkt köpa lite mera långärmt imorgon - är ju DÖkär i min nya råsa och svarta :) <3 Underbart fina. Tack till BÄSTA mamma som köpte dom<3 Älskar dig!

Näe, nu orkar jag inte blogga mera. Vi hörs imorgon!


Puss, godnatt o sov gott<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0