Såja.

Godmorgon.. Var verkligen ingen bra morgon. Vaknade en halvtimme för sent och sen hittade jag inga bra kläder. Men nu sitter jag här ganska trött men påklädd.

Blev den randiga T-shirten som ser ut såhär

och ett par svarta jeans. Ska ha matte och svenska i skolan idag. Trök. Men imorgon är det bandy träning!!!!! LÄNGTAR! <3 Jätte roligt! Men måste ta 3 bussen och komma hem senare.. Kommer nästan alltid hem den tiden så kommer nog hinna med allt. Hade AS bråttom igår för skulle vara hemma 20:30 och var hemma 20:29 så jag, eller jag och sis hann precis :)



Kommer vara jätte mysigt i skolan idag. Det känner jag på mig. Kommer vara med bästa kompisarna. Har faktiskt hellre nåra RIKTIGA vänner en massa som jag inte är med eller så. Klart jag ärkompis med alla i klassen men har nåra RIKTIGA vänner som alltid ställer upp<3 Älskär er och det vet ni<3


En bild jag gjorde för längesen<3 Ni ska veta att ni betyder!! Sen är ju killarna som dom är.. Men "lillbrorsan" Ante kan vara riktigt rolig.. Haha, jag o Bonnie som e lite knäppa x)


Nu måste jag hitta ett par strumpor som jag tydlgen glömde ta på mig. Haha! Klockan är 07:18 och har bloggat sen typ sju. Riktigt svårt att komma på något. Har inte skrivit dagens ridning på länge. Så här kommer gårdagens ridning lite snabbt innan ja ska fixa det sista!

Skrittade runt lite i ca 35 minuter och det gick inte jätte bra men det vara bara för att hon var SJUKT pigg! Lilla busa<3 Så jädrans söt! Bebis<3 Men gick jätte bra i slutet<3 Älskar dig mest min fina prinsessa!<3


Vi hörs sen efter skolan tror jag och om inte det efter stallet! Just det kom på en liten sak att när jag får min data kommer det komma outfit bilder typ varje dag! :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0