Kort kort kort

Berättar kort om tävlingen nu!

50 cm

Hoppade 1, 2, 3, 4, 5, 6 o stopp på 7 sen stopp på 8 två gånger sen hoppa vi 9. Är SSKKIITT NÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖJD!!!!!! Så jädra fin var hon så det är inte sant! Riktiga titt hinder och Jeanette o dom som ägde henne innan var ute en gång så det e klart det blir lite så men hon var så himla fin så det finns inte. Ja e mållös<3 Min fina bebis<33

60 cm

Hoppade 1, 2 stopp på 3 två gånger o sen hopppa vi 5,6,7,8 o 9 :) <3 Att hon stannade var helt mitt fel. Ramade inte in henne riktigt och vi kom inte riktigt i mitten av hindret men är lika nöjd i denna klassen som i förra<333333333333333333333 Älskar henne så j*vla mycket asså<3 Tårarna rann när jag gick ut. Inte ledsna tårar utan fruktansvärt glada tårar. Jag var så stolt över henne så det går inte att förklara.. Herregud vad jag älskar den ponnyn<3

Har annat att göra nu såblir inte mera bloggande idag<3

PUSS från mig som älskar min ponny så fruktansvärt mycket<333




My hearts beat for you ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0