hemma och sjuk..:'(

F*N vad jag hatar att vara sjuk!!! Missar slöjde, gympan och massa mera :-( :-( :-( :-( Imorgon SKA jag vara frisk - stenungskolan får jag IINNTTEE missa.. Saknar Bonnie, "mamma" o "lillbrorsan".. Har så jädra roligt med dom :) <3 Tittar iaf på MTV där Love the way you lie spelas just nu. Ska försöka somna tror jag.. Orkar inte vara vaken.. Usch o fy o blää.. :-(


You make me smile on the badest day<3


It allways gonna be you and me. Allways. My angel<3



Hoppas du läser detta mamma och Jeanette<3


Belinda.. Vart ska jag börja? Fy f*n vad jag älskar dig. Säger det varje dag till dig. Du betyder verkligen ALLT för mig. Precis allt!! Jag skulle göra allt för dig. Jag skulle offra mitt liv för dig. Min egna lilla prinsessa som betyder så mycket. Så jädra mycket.. Efter att jag såg dig tror jag på kärlek vid första ögonkastet för det var precis det jag kände. Det liksom hoppade till i mig.

Hela vägen till göteborg den 25 feberuari hade jag fjärilar i magen. Tänk att jag skulle provrida en ponny som kanske skulle bli min egen. Jag var överlyckig men ändå nervös eftersom det blev som det blev med Pajas. En ponny som egentligen skulle vara min nu.
Klockan nio skulle vi vara i erat stall.

Äntligen svängde vi in på den lilla grusvägen. Vi fortsatte på den vägen en bit sedan svängde vi vänster och ner för en backe. Kommer ihåg allt. Vinterhagarna var brevid varandra och alla gick en och en. För säkerhetsskull när det var snö och massa sån skit ute. Jag kollade i alla hagarna men såg ingen som liknade den vackra ponnyn i annonsen. En hage var tom. Alla gick ut ur bilen och gick in i stallet.

Där stog hon min drömponny. Jag blev helt såld. Då hoppade det till i mig. Det glädjefyllda hoppet. Du var så vacker så.. Jag och Jeanettes dotter Thindra började borsta henne. Thindra är 6 år och gjorde allt förutom sadla, tränsa och lägga på täcket. Fatta hur snäll hon är. Vi fixade iordning henne och som Jeanette sa redan på telefonen, hon hoppade runt och var liiiiiite nervös när man skulle lägga på täcket¨och sadeln.. Inga problem med sadeln nu längre bara med vissa täcken vissa gånger.

När vi fixat henne helt färdig ledde vi ut henne o jag satt upp. Red in i paddocken. Skrittade fram och Jeanette sa att jag skulle börja trava. Hon FLÖG fram!!! Det kändes som att sväva på ett moln. Ni som läser tycker säkert att det är fjantigt men det var precis så det kändes<3

Nu är hon min och så ska det vara<3

 



+



= FOREVER<3 Du är den jag älskar nu och föralltid!! MITT ALLT<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0