Har var det allt annat en bra update...

Som rubriken säger.. Förlåt.. Börjar bli många förlåt nu. Men ska skärpa mig ;-)

Idag ska vi typ bara jobba matte o sånt och självklart kommer dagen gå jätte segt.. Ska ju tävla ;-) <3 50-60 pay and ump på Holmegård! 1 start i 50 Malin Andersson och Belinda!! :D I 60 startar jag 2a :) Jag och Bajs bonnie(<333) kommer hem typ 3 och byter om o äter. Sen kommer mami vid halv fyra och hämtar oss och kör oss till stallet. Först packar vi allting och sen när vi är färdiga med de tar vi in henne och börjar borsta o så. Går snabbt när man e två stycken. Mami kommer vid fem igen och då lastar vi. Egentligen skulle allt ha börjat 17.00 men blev framflyttat p.g.a att många inte kunde komma 17.00 :)

Hörs sen i skolan tror jag om inte det så hörs vi IMORGON!! <3 Kommer hem sent ikväll<3

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0