Godmorgon!!

Nu är jag nyduschad och fräsch inför skolfotot ;)!!! Ska bara byta tröja. Hade på mig den råsa men ska byta till en lila/vit långärmad istället!

Idag ska jag rida ut på Belinda och ta en mysig LUGN galopp! Lugn är något Belinda inte kan vara när vi ska galoppera :) Sen imorgon ska jag skritta och trava ut och på onsdag får hon vila eftersom Lisa kommer skor henne så hon är extra fin inför tävlingen!! Min lilla bebis! <3



Visst e hon fin? <3 Min prinsessa<3

Och min prins klart ;) <3


Nu ska jag ta outfitbilder, fixa m håret o sånt och äta! Är inte jätte hungrig faktiskt men ska nog kunna äta lite! <3 

Vi hörs strax med outfiten!!!

Kommentarer
Skriven av: ponnysnack/ molly&linnea

jätte fin ponnie, ;d <3

2010-09-14 @ 09:03:55
URL: http://ponnysnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0