Godmorgon!!

Godmorgon!!

Gud va gott ja har sovit!! :O Känns som att jag har sovit jätte länge för jag är inte ens trött :D <3
Idag blir det som sagt slöjd 8.00 - 9.30 rast 09.30 - 09.50 Sen gympa (!!!!!!) 09.50 - 11.00 :D :D Det är typ roligast på dagen! Slutar 14.35 så vet inte riktigt vad det blir dom andra lektionerna. Måste kolla schemat!



Sen har vi, ja o sis, jätte bråttom bort till stallet för hon ska hoppträna klockan 5!! Gick jätte bra förra gången så vi får hoppas att det går ännu bättre idag då!! :D
Freja hoppar allt! <3

Haha, längst upp till vänster e mitt "vackra" huvud med (A) <3
Jag ska iaf rida ut någonstans. Runt lite tror jag. Igår blev det ingen ridning för Belinda. Hon fick bara gå och dra sig i hagen o äta gräs. Fina busan!

Söööööööötis<33333

På bilden gick dom i den andra hagen o nu i en större med en kulle längst ner o Belinda står typ på den hela tiden och tror att hon e störst! <3 Men Frejs e liiiite högre haha<3 Minst, bäst och vackrast (a)
Min lilla busa.. MIN<33


Nu ska jag fixa det sista sen dra till skolan<3

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0