Godmorgon!

Eller aa, jag har varit vaken sen halv nio så kanske inte direkt godmorgon.

Ska iaf snart åka till stallet. Jessie ska dressyr träna och jag och bebis rider ut :) <3 Ska bara skritta och trava alltså ta det lite lugnt. Rider nog till gropen men jag vet inte riktigt än.

Har haft en urskön helg verkligen!! Mycket tid i stallet o sen myst med mamma o syrran på kvällen! Igår såg vi på Mannen som talar med hästar tror jag den hette. Skit bra verkligen! Vi ska hyra den och se om den snart hoppas jag!

Efter stallet vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt.



Belinda har skött sig ur bra dom här senaste dagarna! Verkligen gått jätte bra!!!!
Älskar den ponnyn så himla ycket så det är f*n inte sant!! <333

Sen är det ju min fördelsedag snart! :D :D 12 oktober! Hmm, undra vad man ska önska sig?? Häst grejjer såklart :D

Men vi hör sen puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0