Godmorgon!!

Inga outfit bilder idag!! Orkar inte packa upp macen nu!

Idag ska vi ha slöjd o gympa!! Gympa är ju lätt roligast. Sen efter skolan blir det stallet och rida ut lugnt skritt och trav på bebis. Vila imorgon - hovslagaren kommer och ger henne nya skor.



Sen blir det väl typ hem o fixa lite med läxan och sånt o sen nana. Kommer säkert vara jätte trött. Men en sak har jag bestämt mig för och det är att jag skiter i vad just du som sa en sak till mig förra gången, säger!! Jag SKA spela innebandy och tar inte åt mig av det du säger.
Kommer inte bry mig eftersom jag vet att det inte är sant ;)



Kommer nog vara med Jessie det mesta idag och MIN MIN MIN MIN MIN MIN MIN MIN bästa Bonnie om hon inte e sur :(

Men vi får höras sen! Puss

Kommentarer
Skriven av: Bonnie<333

Vad söt MINMIN MINMINMINMINMINMIN världens BÄSTA Malin e<33333333333333333333333333333333333333333

2010-09-14 @ 14:11:02
URL: http://mistralverahugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0