Fattar ni??

Fattar ni hur gla man blir när man läser era fina kommentarer <3 Det betyder mycket för mig! Tack tack tack! <3



Sitter och lyssnar på musik, och bloggar såklart ;-) Slutar om ca 10 minuter och ska då hem, käka, byta om och rida min prinsessa. Idag ska hon som jag har sagt tidigare bara skrittas och travas ut. Lite lite trav eftersom det blir vila imorgon. Ska bara borsta och mysa med henne imorgon<3 Lilla fina älskling<3

Kollar runt lite på bloggar och kollar bdb och om ni har bdb får ni gärna skriva vad ni heter i en kommentar så blir det lättare för mig att hitta er! <3

Puss så länge så hörs vi sen!


*sötnos*

Kommentarer
Skriven av: ponnysnack/ molly&linnea.

svara på frågan vi har stält till alla våra bloggläsare. ;d <3

2010-09-14 @ 16:24:21
URL: http://ponnysnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0