Tjenare!

Hemma från skolan nu. Trök hela dagen verkligen.. Först slöjd en timme, sen talangjakt......
Jag hanna och Bonnie<3 presenterade alla som skulle sjunga. Sen typ rast och äta, matte, en rast till och sen SO. Är snart färdig med mitt SO- arbete. Jobbar om Angola. Ska ha med massa.
Källor, statsvapen flagga bla bla bla. men jobbar som en galning med det. Ganska roligt
faktiskt. Ibland.. haha ;-) Jaja, nu ska jag snart byta om och äta sen blir det att åka till min prinsessa! <3
Asså det e helt sjukt hur mkt jag älskar henne. Hon betyder mest i hela mitt liv. Min ögonsten <3



Everything i do i do it for you <3

Ska skritta och trava ut idag. ta det lite lugnt med andra ord. Sen ska jag bara göra läxorna och så.
Sen ska jag nana i min sköna säng. Busan nanar i boxen med massa gott hö och varma täcken<3 så himla
söt e hon<3 så fort jag går ut ur boxen tittar hon efter mig hela tiden tills jag kommer tillbaka..
Står i boxen och gör iordning också och hon ser lite sur ut men sen när jag typ går ut (har ryktlådan på utsidan av boxen) och hämtar en borste så får hon så stora och söta ögon och hon ser liksom lycklig ut.. <3 Tror hon trivs bra faktiskt min lilla älskade ponny<3




Nej, nu ska jag byta om så ska busan få aaaaall min tid<33

Puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0