Stallet :D <3

Nu ska jag snart åka till stallet och rida min prinsessa :D <3 Blir att rida runt lite skritt o pytte lite trav.
Har varit på torget också :D Fick köpt:

Två tjocktröjor
Ett par byxor
Två linnen
SKINNJACKA :D :D :D <3

Och sen åkte vi till hästaffären i ödsmål och där köpte jag:

Två grimmor
Ett grimskaft
Ett schampoo
En slicksten med morotssmak
hästgodis



Längtar som sjutton till mässanför då ska bebis få massa fina grejjer :D <3
Men nu ska jag som sagt till min prinsessa<333

Pussssss<3<3<3<3<3

Kommentarer
Skriven av: Bonnie<333

Aaawww<333 Vad söt Belindusen e<33333 O DU MÅSTE BARA VISA SKINNJACKAN!!!!!!!!

2010-10-03 @ 18:34:00
URL: http://mistralverahugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0