Shit..

Asså shit va dålig uppdatering!!!!!!!! Ska skärpa nu men kommer inte på något vettigt att skriva om!!
Nu sitter jag iaf och lyssnar på Jay smith i Idol när han sjunger Heart Shaped Box med Nirvana. Så j*vla bra<3
Klockan är 07.06 och jag ska ta och äta lite innan jag går till bussen...

Var på torget igår också och fick köpt

En vit t-shirt
En svart t-shirt
Svarta leggins
och en till svart T-shirt! :D

Har på mig den sista svarta T-shirten och dom svarta legginsen med ett linne under t-shirten!!



I lördags var det hoppträning och det gick fruktansvärt bra :D :D Min fina lilla prinsessa
flög över alla hinder och gjorde mamma så nöjd :'D  Lastningen behöver jag inte ta upp här.. kan
säga att hon testar som sjutton.. :') Bäääbis<3

Idag ska hon vila
Imorgon rida runt skritt o trav
Onsdag paddocken skritt, trav liiite galopp
Torsdag runt lite skritt o trav
Fredag HOPPTRÄNING!!!
Lördag runt lite skritt o trav
Söndag TÄVLA :D :D :D

Så ser min och bebis vecka ut :D Längtar till Fredag och Söndag klart ;)

Hoppträningen börjar klockan fem så jag åker till stallet direkt när jag kommer hem alltså kommer
jag dit typ halv två. Slutar kvart i ett varjje fredag och kommer hem ett så jag har gott om tid till
att packa saldeskåpet och smörja. Och maaaaaaaaaaaaaaaaaaaassa tid till att fixa det finaste som
finns. Min prinsessa<3



Men nu måste jag få något i magen innan ja går till bussen ;-)

Puuss från en SUPER DUPER glad mig ;-) :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0