Ny duschad :D

Morron morron..

Asså regnet var det enda som kunde förstöra mitt glada humör jag var på när jag vaknade @ @ @ @ @
Usch, var jätte glad ända tills pappa började prata om paraply o jag fattade att det regnade. SUCK.. Vi
ska ju gå upp till bussen och stå där också. Kul!! Om det inte SPÖregnar så ska jag skritta ut lite grann idag
och bara ta det lugnt. Tack så JÄTTE mycket Marie för att du tog in våra hästar, gav dom hö och mockade igår när det regnade!! Jätte snällt verkligen!! :D



sommaren är saknad.. <3


Idag i skolan är det slöjd o gympa och sen något mer som jag inte kommer på nu (A) Hoppas
något roligt..  Längtar så sjukt mycket till fredag och söndag. Fredag klockan fem är det hoppträning
och  MIN MIN MIN MIN MIN MIN MIN MIN MIN MIN världens bästa Bonnie hänger med. Gymnastik och
markarbete :D Sketa roligt :P Sen ska vi se om vi ka titta på en film som heter Betsling. Jag och mamma
började titta i söndags men sen började den hacka så vi fick såklart stänga av. Jätte bra och man lär
sig jätte mycket :D Så Betsling är en rekommendation (stav???) :D



Blää för min blogg nu asså jätte dålig uppdatering och när den väl kommer är den dålig. SUCK, IGEN!! Måste
veta vad NI som läser vill läsa om! Jag kan liksom inte bara skriva om min dag och stallet utan just det NI vill
läsa om :D Så skriv nu!!!

Men nu måste allting packas.. Som vanligt! <3

k i s s s s s s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0