MORRON MORRON!!!!

Gud vad skönt man kan sova då!! Hade kunnat somna om nu och sovit några timmar till men
går inte när man har skola jue ;-) Idag är det kortdag alltså slutar jag 12.45 och kommer hem ca 13.00
men väntar på sis eftersom det är hon som kör bort till stallet (A) Älskar dig <3



Fast mamma kanske är hemma och kan köra bort mig så jag kan börja fixa allt åt Xet<3
Ska rida runt lite idag med MASSA MASSA MASSA reflexer på både mig och Belinda. Rider
inte i skogen nu när det är älgjakt men har alltid reflexer på vid denna tiden av året.

Så alla som rider, på med reflexer :D :D :D

Aww, kolla det vita på mulen (LL)

Belindas sko har varit töp lös och lite böjd sen i tisdags och igår kom hovslagaren och
rätade till den och slog på den igen så red runt lite igår med. Gick skit bra :D :D
Och imorgon.. Då ska jag och Belinda göra det vi båda älskar..



Japp, vi ska HOPPTRÄNA :D :D :D :D ÄNTLIGEN! <3 <3 Så jädrans skojj!
Min busa älskar det!! <3 Sen den 24 oktober blir det som sagt tävling på tfrk = Trollhättans
fältritt klubb ;) 60-70 som sagt!!



Ee hon inte finast? <3

Men idag ska jag ha gympa så väskan måsta packas!

(LL)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0