höhöhö...

höhö, jag tkr min uppdatering äger just nu (A)
Nejj, men idag hänger Bonnie med hem och så drar vi till stallet direkt. Smörjer allting,
packar sadelskåpet och tar in busa o borstar henne. Sen runt fyra kvart över fyra så lastar vi
och åker o hopptränar om den j*vla snön inte förstör allting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Om vi kommer iväg ska vi iaf typ gymnastik hoppa, jag och två andra. roligt klart ;)
Red när det snöade som mest igår. Usch. Stackars min lilla busa alldeles vit när vi kom in ;( <3



Sen när vi kom in efter ridningen fick hon komma in i boxen och käka massa gottit hö
och få täcken på sig. <3

Men.. Hmm, vad tycker ni egentligen om vintern och snö? Nu är det ju inte vinter
men snö iaf. Själv hatar jag den. det e för 17 bara oktober!! @ @ @ @ @ @ @ @
nää, usch och fy för snö.. Sommar ska det vara och 25 grader varmt!!!!!

Sommar och sol :D Inte vinter och snö... ;(



Snart ska jag packa och fixa inför skolan och sånt så har inte tid att blogga faktiskt. Men
ett litet inlägg fick ni iaf ;) <3

// me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0