Gomorron :D

Godmorgon godmorgon!!

Vaknade liiiite sent idag eftersom mitt alarm e lite konstigt. Tur att man har världens bäst syster som väcker mig <33333  Älskar dig!!




Idag blir det trök i skolan.. Usch bara matte, svenska o SO. Jessie kommer hem klockan 5 så vi
åker till stallet efter det. Jag ska nog rida runt lite precis som igår.
O herregud vad pigg Belinda var igår!!!! Det är helt sjukt! Syrran red till pålis
och jag skulle rida med men hon var så tittig o så när det blåste, så jag red
runt lite. Hon var helt seriöst hur duktig somhelst och hur pigg somhelst!!
Busan<3



Mötte tre motocyklar och hon reagerade inte ens på dom. Hon är liksom inte rädd för dom
utan hon stannar typ till och bara tittar på dom och igår styrde jag bara in henne till kanten
så stog hon där min lilla bebis och var skit duktig<3
Älskar henne mest verkligen<3<3<3<3

Outfiten idag då ;D :



Tjocktröja: Cubus
Byxor: Lindex
Linne: Cubus

Linnet e under tjocktröjan såklart! :D
Sen ska jag ju ha min skinnjacka också!!!




Älskar den!!
Sen kom lite av linnet med också så nu får ni se det ;D <3


Men nu måste jag fixa iordning mig o packa väskan. :) Datan o böcker ska ner!!


PuSs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0