♥♥♥♥

Godmorgon :D Sovit sjukt gott och mår toppen :D Hur är det med er? :P

Ska snart gå till bussen men tänkte att ett litet inlägg hinner jag slänga upp.
Idag är det gympa och MT (=Mentorstid) :( D e trööök. Utvärderar veckan o sånt trök.
Sen är det stallet när jag kommer hem o har ätit o bytt om<3 Bebis ska vila idag
så ska bara dit o fixa allt o borsta!




______________________________________________________________________________________________

Sen är det Idol juuu!!!!! :D Hejja jay, andreas och sassa :D Så det blir typ bara mys med
familjen ikväll. Bonnie bajs skulle ha kommit men det gick tydligen inte. Hon skulle ha ringt
men det gjorde hon inte @ @ Ajja bajja Bonnie!! ;-)



Min lilla fina prinsessa<333

Klockan är så mycket att jag ska fixa det sista innan tha schooooool ;-)
Uppdatering kommer runt tio i åtta igen, då jag sitter med datan i skolan innan vi börjar ;D
Sen får ni vänta till kvällen då jag kommer hem ätit o lite så!

Puss

// MaLiN ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0