TV

Hejsan svejsan :D <3

Nu sitter jag och tittar på TV med mamma och ska snart göra mina tråkiga läxor.. Har matteläxa, matteboken, engelska och massa annat. Sen är det stenungskolan imorgon också, jätte roligt :P Kommer ha Hemkunskap först och sedan svenska och sen byte av språket :D Hade tyska först, franska, spanska och imorgon ska jag byta till engelska. Tycker det är onödigt att prova på engelska, alla lär väl sig det i skolan eller? jaja alla måste iallafall ha det.
Idag blev det såklart ingen ridnig eftersom det snöade AS mycket och blåste jätte mycket.. Jag hatar verkligen snön!!!! Min bebis var jätte duktig iaf, tog in henne och mockade sedan så att hon kunde komma in snabbt! <3 Sen bytte jag täcken på henne, in i boxen och fixa resten! ♥ Sedan borstade jag henne och så fixade vi åt Xet!

Men nu är det dags för läxorna så vi hörs sedan!


Jag älskar dig min fina prinsessa ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0