Morsning ;)

Guuud nu får jag ta och skärpa mig med bloggandet.. Inte bloggat på 3 hela dagar!!! Blir såå
arg på mig själv.. Men lovet har varit jätte härligt. Ett lov som behövdes. Sovit ut och bara
latat mig innan stallet ;-) jajaja, imorgon är det fredag. eller det är det nu 00.20. Men fredag
innebär idol och dagen innan tävling :D :D Tävlar lördag och söndag!!

Så ridveckan kommer se ut så här ungefär:

Torsdag(idag): Vila
Fredag: skritt och trav ut
Lördag: Tävling<3
Söndag: tävling<3
Måndag: skritt o trav ut
Tisdag: skritt
Onsdag: vila
Torsdag: skritt och lite trav

Vilan vet jag inte om det blir på onsdag men som det ser ut nu kommer hon vila då
och schemat ser ut ungefär så.



Idag tävlade världens bästa syster<3 Läs hennes blogg, världens bästa :D <3

Ska köpa ny hjälm också men vet inte riktigt vilken. Min syster har en Charles Owen och är jätte
fin i den. Men en sån vill inte jag ha. Har funderat lite på en Lamicell hjälm. En GPA kommer
det INTE bli. Tycker dom är riktigt fula faktiskt. Nej, usch för såna :)



Lamicell Master. Den ligger runt 1000 kr. Riktigt snygg!



(liten bild)

Denna är också snygg men det lutar nog mer mot Lamicell. Den här är en Equi-Theme
och ligger nog också runt 1000-1200.

Vad har ni som rider för hjälmar och har ni några bra tips? :) <33

Sen finns det MASSA mer som jag ska köpa/vill ha. En del schabrak som jag tänkte lägga upp nu.
Dom flesta är såna som jag vill ha men inte ska köpa.



Dessa schabrak är redigt fina :D Jag tror att syster ska köpa blått? eller beiget? Alla är lika
fina faktiskt :)
Vet inte riktigt vad dom ligger på men runt 400-500 kanske?



Lamicell är också suuuuuper fina!!!!!!


Nu ska jag sova så natti natti!

<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0