Morsning :D

Nu sitter jag på rast och har preis haft hkk. Gjorde pastasllad typ. Inte gott alls. Men snart ska jag in och ha svenska och matte. Trök... Sen ska jag ha språk, engelska alltså. Fortfarande tycker jag att det är onödigt att prova på.. Men sedan ska jag göra det bästa på hela dan. Det bästa på varje dag. Ska åka till min prinsessa, min ängel, min livsglädje, mitt ALLT ♥ Hon får antagligen nya skor idag så vila på G! <3 Lilla busan :') <3

Hörs sedan iaf, puss<3


Älskling, jag älskar dej så fruktansvärt mycket ♥

Kommentarer
Skriven av: sara

hur gammal är Belinda? :)

2010-11-24 @ 21:18:55
Skriven av: linnea

hur hög är belinda ochvilken ras är hon? :)

2011-02-05 @ 08:49:00

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0