Helluuu :D

Hej och förlåt för sämst uppdatering men har tyvärr bara struntat i bloggen ett tag men nu ska jag börja igen! Idag har det varit som en helt vanlig måndag skola och stallet. Belinda har fått vila nu sen i fredags eftersom det är s*itsnö
ute.. Jag hatar personligen snön! Men min lilla busa gillar att busa i den :')

Idag var jag bara och fixade allt och bytte täcke på henne. Nu blir det tjockistäcke på och massa hö<3 Men hoppas VERKLIGEN att snön kan försvinna snart och att det ska bli varmare så att det räcker med ett halvtjockt täcke så att hon har något när det blir RIKTIGT kallt! <3 Och såklart så att det går att rida igen! Imorgon är det tisdag och slöjd o gympa. Äntligen basket :D :D <3

Nu kollar jag på halv åtta hos mig så vi hörs sedan eller imorgon! <3


Kommentarer
Skriven av: NellieB

sv.Tack för ditt grattis på bloggen =D

2010-11-22 @ 20:44:08
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0