Godmorgon!

Sovit gott? Själv har jag jätte ont i halsen men sovit extremt gott! Idag ska jag bara ta det
lugnt när jag rider, alltså bara skritta och trava. Längtar massa till Lördag och Söndag. På
söndag kommer också Min morbror och hans sambo och kollar :) Jätte roligt!!! Tänkte
skriva om täcken också. Vilka som är bra enligt mig och vilka jag ska köpa. Läste en
blogg igår också som skrev att hööks kopierar och det gör dom verkligen fast det
är egentligen bra. Visst att man kan komma på eget men dom som inte vill
eller har råd att köpa ett lamicell schabrak för säg 500 spänn, då kan dom åka
till hööks och köpa ett för säg 100-200 spänn.




Lamicell schabraket är fint men jag tycker faktiskt att hööks schabraket är snäppet
finare. Vad tycker nì??
 
Nu ska jag se om det finns några haltabletter som jag kan käka och inte ha så ont i halsen!!!

puss såhörs vi sen ! <3

Kommentarer
Skriven av: NellieB

sv, De va på tjörns ridklubb smilla red.

2010-11-07 @ 20:17:21
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Skriven av: nellan

lamicell e snyggast! ^^)

2010-11-09 @ 20:02:30
URL: http://ssysstrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0