Godmorgon :D

Torsdag morgon och jag är ur trött! Idag är de tråkigt i skolan.. Musik, bild o matte typ. Idag ska
jag bara skritta ut eller gå en promenad med finaste p.g.a snön.. Asså usch för den!! Hoppas verkligen
att den är borta innan söndag då jag ska tävla på Ljungskile ridklubb 60 och 70 cm :D Busan klarar det
utan problem :D :D Världens finaste verkligen<3 hon e så söt ute i hagen med sitta tjocka Agriatäcke och
hon ser så nöjd och glad ut och verkar trivas här, min lilla busa :')

Jag ska bara äta frukost och klä på mig ytterkläderna och sen blir det att gå upp till
bussen och stå där o vänta.. Den kom ju inte i tisdags så jag, jessie och jenny fick gå hem till oss
och äta och sen körde mamma bort oss till stallet. Snön asså.. BLÄÄ!

Vi hörs iaf sen när jag kommer hem :D



Tjingeling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0