:DDDD

Hejsan svejsan!!

Nu är jag hemma från en kall dag i stallet!!!! Underbart att vara där men så fruktansvärt kallt...!! Hatar vintern verkligen! Någon mer som gör det???!!! Belinda var iaf URduktig idag när vi red! Skrittade bara runt lite men hon lyssnade på allt :D <33333 Älskar henne meeeeeega mkt(LLLLL) Hoppas att ALL snö bara försvinner och att det går att rida igen!!

Igår kom förresten mina nya skor :DDD As snygga verkligen ;) <3 Och Jay var bäst igår igåår :D Han sjunger så himla bra!!! Inte en ton fel asså gryyyym e han :D Lägge in några låtar som han gjort så ska ni höra :D Alla tyckte att olle var bättre men det tyckte faktiskt inte jag! Det var hans låt stil typ men han sjöng dom inte så bra...




Här sjunger han Heart shaped box, en av mina favoriter med honom!!





Denna är också en stoooooor favorit, man får tårar i ögonen i slutet.. så j'vla fint :')





Sen är ju denna, Rocks också RIKTIGT grym :DDD



Vem är eran favorit? :DDD

Pusss♥

Kommentarer
Skriven av: linn

sv: hihi :) gullig du är..

2010-11-27 @ 20:35:44
URL: http://varanriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0