tidig morgon....

Syrran fyller ju år idag! G-R-A-T-T-I-S :D Sexton nu jue<3



Har märkt att Belindusen är en liten varannandags ponny ;-) I måndags gick det sådär och i tisdags gick det bättre än bäst och igår gick det sådär.. Sååå idag måste vara en bra dag :D Älskar dej mesht bby<3333 Finast ever, du och pp <3

Red pp i lördags också! Eller har jag redan skrivit om det?? aja strunt samma, gick iaf lika bra som vanligt<3<3<3
fina lilla underbara busponny(L) (L)

Sen ucklumskolanskväll igår osså.. Jag och Jessie (i klassen) sålde slut tre lottringar på typ 15 min? As bra jue ;-) och loppisen och chokladhjulet gick as bra! alla köpte kakor och korv osså :D  ja mee.... hehe..
Iaf jätte kul ;-) Bonnie kom inte men roligt ändå :-(

Har ätit en grön groda idag till frukost (a)

Jessie fick pengar och kläder o av mig får hon köpa vad hon vill på Hööks när vi är där nästa gång. Jag får alltid en present av mami och papi på jessies födelsedag och tvärtom så jag får köpa vad jag vill på hööks jag med ;-)



Nu ska jag snart till bussen!

Hörs imon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0