Hej hej

Förlåt för världens sämsta uppdatering.. Har inte hunnit eller orkat och så har internet varit så där super -.-
Men vi var ju som sagt på Åby med Belinda i tisdags och hon var helt frisk! :D :D :D :D :D :D :D Så jäääääääkla glad :D Ska skritta i 30-45 minuter nu och börja sätta igång henne typ :-) Så har ridit nu onsdag,torsdag och idag ;-) red på stångbettet i onsdags och hon var stark och så så jag rida på det tredelade och herrgud vad bra duktig hon är. Så duktig att jag dööööör<3 Ska hälsa på min lilla älskling imon eller på söndag.. har en stooor ångest för att jag lämnade dej..

Föralltid du och jag

va det jag som sa

du och jag,  vi skapade ett band

som att du alltid höll min hand
 
JAG KOMMER ALLTID ÄLSKA DIG

DU ÄR ALLT FÖR MIG

DU VACKRAST ALLTID ÄR

STARKAST HJÄRTA DU OCKSÅ BÄR

DU TÅL SÅ MYCKE

TAR ALLT I ETT ENDA STYCKE

ALDRIG LÄMNAT NÅGON KVAR

ALLTID SÅ SNÄLL OCH RAR

NÅGON DAG DU TYVÄRR KOMMER ATT LANDA

I EVIGA TRAPALANDA

MEN HOS MIG DU ALLTID FINNAS KVAR

I ALLA MINA DAR

MEN INTE TÄNKA MER PÅ DE

JAG HOPPAS DET ALDRIG SKA SKE..


Du Betyder allt för mig<3<3
Jag älskar dej<3<3<3<33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0