;)

Hemma från skolan nu, värsta tröök. hade matte engelska och so.. tråkigt som vanligt ;( Men nu ska jag snart till stallet oh rida min prinsessa<3

Red ju Dio igår också<3<3<3

Red först lite i hagen men sen red vi till "elljusspåret" och in på en gräsplätt och jag kunde bara inte motstå att hoppa och han var as duktig ;-) Örona framåt och pigg som tusan<3<3 Älskar dej mest i hela världen<3333

En kompis var med också som saknar dio och hon skötte typ dios mamma Unola men så flyttade unola och det blev ju jobbigt och så men hon blev gladare av att träffa pp iaf<3 tror jag? ;-) Hoppas det iaf ;) Ska rida in typ 30-45 minuter idag, ska göras i två veckor, fast nu har det ju gått en vecka imon.. så.. bara en vecka kvar imon ;-D sen ska vi lägga in lite trav och så sen när vi vet att hon går att rida som vanligt gör vi en vanlig besiktning :-)
Äre nån som vet om distriktierna har öppet även om kvarkan går och så? ;-)

Nepp, nu ska jag åka till min lilla prinsessa<3

Hörs sen <3<3


<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0