Trött efter hela dan..

Gick upp kvart över åtta för att åka till kungsbacka, Jessie provred ett halvblodskorsning, Fullblodspappa och Halvblodsmamma på 11 år :) Freja heter hon och är ett sto såklart ;-) Gick jätte bra tyckte jag och mamma o Jessie med tror jag :) Sen åkte vi till Börjes och köpte massa saker, skriver en lista längre ner  och lägger in bilder nån annan da ;-) Sen åkte vi till hööks för mamma glömde att köpa fodervärdsavtal. Sen åt vi på Donken, eller ja, vi satt i bilden och åt ;-)
Sen åkte vi till Mölndal och Jessie proved en 7-årig valack från Polen som heter Szaron :) Sen åkte vi hem :) Gjorde en lång historia kort :)



Vad jag köpte på Börjes:


Tre schabrak, ett blått, och två lite grönblåa typ en med blå kant alla för 150 kr
Rosa fleecelindor 70 kr?
Svarta handskar 65 kr
Två runda små svampar för 5 kr styck
En stor för 6 kr
Pälsglans från sjöbogårde 70 kr?
Hästgodis för 35 kr
Ett grimskaft rosa och grått för 20 kr
Ett kedjegrimskaft mörk/ljus blått silver kedja 50-60 kr tror ja

Allt gick iaf på 468 hehe ;-)


Sen på Hööks köpte jag bara en grimma och ett grimskft, mörkblått för 70 kr med stjärnor


Ska sova snart :) Jessies killkompis Johan har kommit också :)

Natti natti<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0