Tjenare Tjenare ;-)

Trött efter veckan...

I måndags var det vanlig trök dag me jobb och sånt :-(
I tisdags däremot var det as nice! var på Kopper och spelade fotboll och orienterade :) Allting gick sämst men as kul ändå :-) Orientering vill jag inte ens prata om, eller jo, lite kan jag säga men jag, Jessie och Bonnie inte kom först iaf ;-) Inte Maria och Alva heller ;-) hehe, dom kommer ifrån Ekenäs och båda "lagen" letade efter målet så vi hade lite Teamwork då :-) haha as roligt :) I fotbollen hade varken killarna eller tjejerna nåt lag så vi fick ha med oss två fyror i båda lagen ;-) Vi sög ändå.... Det bästa är ju om man inte gör självmål heller..... Bra där (Y)

Hade utv.samtal i tisdags också och Johan sa att jag var en rolig tjej att arbeta med och en tillgång till klassen :) Har klarat alla målen för år 5 nu! Gött :D :D
Sen i onsdags började vi städa bänkarna och så.. ska lägga in alla grejerna i sexans grupprum nu och sånt ;-)

Och igår var det rövardan! As kul! vi har typ olika lag och i mitt var det:

Jonte 5
Emil 5
Jonna 4
Viktor 4
Kalle 3
Mikaela 3

o ja också ;-)

Hade sju typ lag och vårat var det vinnande :D :D :D Seger x) haha, ne men det bästa är ju att man har roligt och det hade vi verkligen :) Idag har vi haft gympa och sett på film :-D As gött jue ;-) Ska snart till stallet, ska träffa Jenny vid tre, vi har bakat eftersom alla har ramlat av :) Inte jag på Belinda på men jag ha inte bakat för den senaste gången på dio xD så vi hörs nog sen när jag kommer hem<3


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0