Slapp da asså.. :)

Hej alla!

Jätte slapp da asså!
Vaknade typ halv tio och tittade på tv och åt lite, sen åkte vi till stallet typ tolv och red runt lite skritt och trav o ett hinder, asså det var typ en liten gren så inget hinder så men aja :) Gick super bra! Belindusen var jätte pigg! sen typ hemma och gjorde ingenting! jätte skönt! Gick sen ner i "tjurhagen" med syrran och tog lite kort! Bilderna kmr sen! Hade på mig en grå t-shirt med en häst på och ett par korta jeans shorts, är absolut inget för kjolar å klänningar, eller jo, klänning kan funka ibland om det är nån riktigt fin men annars äre shorts som gäller här!











Sååå min stil asså!
Gymt snygga!




Fast inte lika snygg som denna..








Eller denna...



<33


Älskar er mest i hela världen... Fäller fortfarande tårar över att du inte är min längre älskling. Du gör mitt liv så bra. Bara av att veta att du finns där hos mig gör mig till den lyckligaste på denna jord! Du vet att jag älskar dig och att jag alltid kommer göra det! Jag kommer
aldrig att glömma dig.

Min ängel<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0