Midsommar=Ponnyridning...

Tjeeeenare ;-)

JÄTTE trött verkligen.. Bonnie kom ju igår och så bakade vi två sockerkakor och hon sov över.. Jätte mysigt. Vi vaknade vid typ 10 och titta på tv sen skulle vi göra en omelett var och Bonnies blev ganska bra och min fick jag slänga :-( Sen halv tolv åkte vi till Ucklumskolan med sockerkakorna och gav dom till Ditte - Karls mamma! Sen kom Maria med shettisarna Putte och Unola, Dio skulle ha varit med men han hade ont i dom små söta hovarna så han fick gå hemma i hagen! Bara mysa och käka gräs! Mums! För Dio iallafall! Jag och Bonnie tog ett varv år båda hållen - på fotbollsplanen i skritt! Sen började dom första barnen komma och ville rida så då var det bara att börja gå runt o runt o runt. Bytte ju klart varv ibland också! Gick till typ två kvart över två.
Var ju tvungen att fiska i fiskedammen också! Går inte att motstå!!



<33

 


Kom hem typ halv tre och då bakade jag en sockerkaka och min syster Jessie en kladdkaka som Jessie och hennes kompis Emma skulle ha på sin typ picknick vid nån sjö!

Jaa, typ min dag! Ska snart äta mat också! MUMS!

För er som inte visste det så älskar jag min Dio och min Belinda mest i hela världen!




<3




































Så får ni nåra jätte bra låtar också!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0