YEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!

HEJ PÅ ER!!!

Har inte uppdaterat idag som ni kanske märkt men Bonnie var ju här och då blir det inte så mycket bloggande!!! Men men nu fan skare bli uppdatering!!! Haha, ne men ska försöka!               

Anledningen till min rubrik får ni läsa om i Dagens ridning!                                                                                

Dagens ridning:

Red runt lite barbacka i 30 min ungefär. Gick jätte bra, hon lyssnade på ALLT verkligen! Super nöjd! Brukar ju vara JÄTTE pigg på hemvägen och försöka springa i 190 hem men inte idag! (L) Älskar min bebis mest<3 Och för typ en timme sen var vi i stallet och smörjde å plocka bort hindren, Jessie hoppade igår o sen gick vi och sa godnatt. Då kollade jag om benet var lika svullet, och det var det inte! YEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!! Därav rubriken!!! ÄNTLIGEN MINDRE! Min bebis får inte vara svullen på benet.. Men det går över! d vet jag! :P

Det var dagens ridning och stallet överhuvudtaget!!!

Ska snart sova, kanske ska gå upp fem för att följa med på Jessies dressyrträning!

Vi hörs imon, om innan eller efter stallet vette tusan!!

<33

Pussssss

Juste, Lycka till ni som tävlar Varberg/Karlstad i helgen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0