Uppdatering! :D

Jaa, det var länge sen jag uppdaterade! Hehe, imorse...


Bonnie kom iaf typ 3 och vi åkte till stallet typ fyra! Då var lisa redan där och dom skulle precis börja med Belinda, hon hade ju en lös och böjd sko som Lisa fixade. Sen satte jag och Bonnie igång med att borsta och jag skulle precis börja borsta hennes vänstra bakben och då ser jag att hon är JÄTTE svullen (Skon var böjd på det högra, så har INGET med det att göra) o jag börjar ju genast att klämma och känna. Hon ömmade inget. Inget alls. Men jag ringde mamma ändå så hon kom bort och sa genast samma sak, herregud vad svullen hon e.. Så vi tog på henne grimskaftet och skulle gå med henne. Skrittade en bit och sen vände och travade och mamma såg verkligen ingenting, förutom att hon var svullen då men ingen hälta eller nåt.. Travade en liten bit på asfalten också men hon visade heller ingenting där. När vi skulle gå in i stallet kom Jenny och Marie. Jenny gick in till Zelia och Marie stannade och pratade med mamma och så.. Dom trodde att det kan vara ett bett från en stor broms mitt i ett blodkärl eller... Ett huggormsbett.. Fick låna kyllera av Jenny och sen gick jag och Bonnie en promenad med henne i typ 20 minuter och hon var jätte duktig! (L)
Sen stog hon inne tills Jessie hade ridit, då var vi redan hemma, och så var Jessie snäll och tog ut henne!
Ska skritta henne i några dagar i typ en halvtimma så ingen hoppträning imon :-(

Aa, det var typ det..

Så..

Dagen ridning:

Ingen alls.. :-(


Hörs imon!

PUSSSS!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0