Trötta Belinda..

Hej igen!

Belinda var verkligen JÄTTE trött idag, hon hade legat ner i boxen jätte mycket när Jessie var där tidigt på morronen och åt inte riktigt. Hon och Freja var inne i sina boxar när jag och Bonnie kom, vi typ åt macka och drack saft i stallet istället för hemma och tog en promenix med älsklingen i typ 20 minuter och hon var jättepigg då men inte inne.. :/ Lite knepigt det!

Satt iaf i stallet och körde hänga gubbe.. hehe! Sen kom mamma och hämtade oss så åkte Bonnie hem direkt för hennes mamma och pappa väntade hemma hos oss!

Åt jordgubbar med vispgrädde och mjölk - är duper gott! Bonnies mamma gjorde det år oss när jag sov hos henne och hennes mamma gör jätte go thaimat! MUMS!! <3

Ska sova snart tror jag, gick och la mig tolv igår och vaknade elva idag!
Behöver en go natt me go sömn!

Ääääälskar min säng(L) (L)

Glöm inte besöka den bästa bloggen nånsin!

http://barajessy.blogg.se/


Natti natti! <3

Prinsessan<3


Älskling<3

Jag klarar inte en dag utan dig<3 <3


Kommentarer
Skriven av: jess

<3

2010-07-16 @ 10:57:23
URL: http://barajessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0