Ridningen gick bäst<3

Hej igen!

Ridningen gick jätte bra idag! Red på ängen med Jessie med Freja och Jenny med Zelia :)
Bilder kommer!! Gick jätte bra! Hon var hur pigg som helst! Tog en härlig o go galopp!
Så himla mysigt! Älskar den ponnyn meeeeeeeeeeeeest! min bääääbis! :) Efter ridningen
spolade jag av henne och sen ställde in henne i boxen för det var så mycket bliningar
och sånt ute.
Jennys mamma Marie skulle komma ner med saft och korv o bröd till Jenny så fick
jag och Jessie också innan vi skulle börja smörja! Muuums! Tack så jätte mycket! :)
Smörjde sadeln, mina skor och stiglädren. Så mysigt att sitta och prata medans man
smörjer! Hästarna stog inne när vi åkte därifrån - jag och Jessie!

Sen kom jag hem och titta på tv och så..

Pappa började jobba typ halv åtta så jag väckte honom halv sju!

Ska rida ut nånstans imon och skritta å trava och kaaanske galoppera..


Jessie har iaf åkt till sin kompis sarah i Backamo för att sova över där! Dom ska till
Torp imon så jag rider själv på morgonen!

det var typ min dag.. Kvällen är ju inte färdig än!

Näe nu ska jag äta!

kisssssssss


Ni två betyder mest!
(L) (L) (L) (L) (L) (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0