Oops...

Glömde visst blogga igår.. hehe..


Vaknade typ 7 gick och la mig igen och vaknade klockan 10 igen.. Jätte skönt!!

Sen vid fyra (?) åkte jag och Jessie med moppen och badade! Först vare jätte kallt men sen blev det jätte skönt! Sen sola vi lite och sen hoppa vi i igen! Super skönt! Sen hem, åka och hämta pizza, hem , käka pizza, byta om å sen åka till stallet å rida! Skrittade ut i ungefär tjugo minuter barbacka. Ska ju ta det lugnt tills imon efter sprutan. Ska försöka få tag på Maria (min tränare) och se om vi kan ha hoppträning på torsdag :)

Idag ska Xet åka till din fodervärd Karin i färgelanda.. Jag ska stanna hemma annars blir allt bara jobbigare för Jessie..

...Xet jag älskar dig...

Här får ni några låtar..











Och nåra bilder..









hörs sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0