ojdå... hehe

Har visst inte bloggat på dom senaste ehm dagarna.. Kör på den vanliga ursäkten - har inte orkat! Sen har det ju varit så gött väder, då kan man la inte sitta inne eller??!!
Inte så mysigt väder igår då med all åska och alla blixtrar å VERKLIGEN inte regnet.. Var med Bonnie sen typ klockan fem igår, vi bada och hade as mys.. så skönt asså!! Prinsessan sov inne natten till idag och ska stå inne inatt med - varning för samma väder som igår.. aaaahhh! Jag hatar regn å snö å blixtrar och alla sån skit!!

Varför inte bara sol hela tiden? Inte typ 35 grader varje dag men iaf typ 18.. Det hade varit helt okej..

Vilodag idag eller ja, klockan är halv ett så det blir ju igår? Men aa igår måndag vilade hon och idag tisdag ska jag skritta ut och kanske trava liiiiiite! Min älskling!

Sen ska vi kanske åka, nej, CYKLA!  eller gå.. hellre att jag går till sjön än cykla! Jessies moppe gick ju sönder så det blir att traska bort till stallet också! Bra med motion!


Ska spela kort och sen sova, skulle ha sett på en film men naaa orkar inte.. hehe..


//Malin och Bonnie<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0