Nu e jag hemma!

TJABBA TJENA HALLÅ!

Hemma från nåra myyyyysiga timmar i stallet!!

Red inte idag eftersom det är så himla fint väder.. eller inte..

Tog in henne typ direkt och tog av henne regntäcket som INTE har läckt in! Världens bästa täcke verkligen! Jätte fint och jätte bra! Bogskyddet åkte såklart av det med! Sen släppte jag in henne i boxen och gick in i sadelkammaren. Kollar ut typ en kvart senare och ser att min prinsessa ligger ner och sover :') Aww så söt hon e<3 Öppnade boxdörren och hon vaknade genast men hon låg kvar. Hade med mig lite godis som hon fick också, sen somnade hon med huvet i mitt knä<33 Så jädrans söt e hon<3

Sen när hon hade vaknat och ställt sig upp tog vi ut dom och borstade! Hon är så himla snäll<3 Gjorde vänskapsleken också som går ut på att du ska kunna röra din häst/ponny överallt med grejer så som plastpåsar, borstar, precis ALLT! Börja med handen eller något som inte låter så jätt mycket. Inte bra att börja med att prassla med en plastpåse direkt ;)
Gjorde iaf det med Belinda, tog denna gången mitt sadelöverdrag! :)
Gick JÄTTE bra<3

Sen släppte jag ut henne med sitt bruna regntäcke!
Ska se om jag hittar en bra google bild på hennes blå regntäcke! ;)
Nepp ingen bild på det täcket.. Tar en bild imon!

Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0