JÄTTE dålig uppdatering, ja vet..

HEJ ALLA!!!!

Hur har eran dag varit? Min har varit super!!!

Förutom att Belinda fortfarande är lika svullen på benet. Tog mera kyllera och hoppas att det blir bättre annars vette tusan vad jag gör... Deppar ihop antagligen för jag orkar verlkigen inte mera skador och sånt.. Mår inte bra av det :-(

Men Maria, min tränare sa att jag aboslut INTE skulle ställa av henne utan att jag skulle skritta i en halvtimme några dagar!

Så dagens ridning:

Red runt lite och Bonnie gick med! Gick super bra! Asså det finns inte mycket mer att säga! Lite stark bara men det är väl alla hästar nån gång? :)

 

Nu ska jag var social med Bonnie via msn! haha

Puss


Kommentarer
Skriven av: Bonnie<33

Mmm... Förutom att jag fick GÅ!! Det var as jobbigt! Fast det gick bra ändå:)

2010-07-21 @ 23:09:10

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0