Hemma!

TJENARE!!

Nu är jag hemma igen efter ridning på Dotto och Belinda, smörjt min grejor och skurat rent vattenhinken i Belindas och Frejas hage o sen fyllt på den med vatten! Duktig ja e va??


Läser iaf lite bloggar nu och bloggar själv, såklart

Dagensridning Belinda:

Red till Pålfabrikerna med Jessie och Frejs! Eftersom svullnaden nästan är borta helt, och då menar jag att det är PYTTE lite kvar, så galopperade jag! Men först travade vi in en gång och hon var sketa pigg! Travade inte hela vägen utan skrittade ju självklart! Gick jätte bra! Sen red vi in andra gången, är ju backar där, och den allra första är ganska lång, aa den längsta och den red vi inte ner för andra gången utan vände innan den och red in! Red alltså inte i första utan började galoppera i andra backen och herregud vad pigg hon e!!!! Hon har ju inte fått galoppera sen i tisdags - Förra veckan, så ni fattar att hon var sketa pigg!!! Min lilla prinsessa<3 Finns egentligen bara tre backar, men den första är ganska lång och sen är det platt och liite nerför en bit och sen andra backen och sen är det platt en bra bit och sen den sista backen! Man kan rida in en bit till men backen går ner och sen typ upp direkt så vi rider bara där ibland! Har ridit där en gång med Belinda och två gånger med PP<3 Min PussPonny<3 Gick iaf bäst i hela världen<3333


Dagensridning Dotto:

Red runt lite på grusvägarna hemma. Alltså Dotto och Cloe står hemma i hagarna hos oss nu  
Skulle ha ridit på ett gärde men låg en stor och hög stock eller det va typ ett träd som hade ramlat på en gammal gräsväg och man måste gå på den för att komma ut till gärdet så vi fick vackert gå tillbaka. Skritt och trav och Dotto var super snäll<3

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0