Hejhej!

Internet krångla igår så blev inget mer bloggande! Men nu kommer en del av idag och igår.

Gick hyffsat att rida igår, blir ju så jädrans pigg på hem vägen men sa till henne så det gick bra! Skrittade och travade lite bara! Fixade sadelkammaren nu också! Jätte mysigt!

Idag kom också veterinären och vaccinerade Belinda mot Botalism eller nåt? Kommer inte riktigt ihåg vad det hette! Hon var jätte duktig! Sen en lite lättare besiktning på Xet så dom som ska låna honom och ha honom på foder får det skriftligt att han är frisk :-) När veterinären hade åkt red jag och Belinda o Jessie och Xet! Vi hann inte komma så långt innan vi mötte en älg, eller ja, den  gick 8-10 meter bakom oss och gick liksom mot oss! Belinda blev lite skraj och hoppade till och jag bestämde mig för att hoppa av, vet att hon aldrig skulle göra något, dock red jag barbacka och vill inte ramla av första gången på henne så ;-) Den hoppade ner i diket sen  när vi började prata - som tur va!! Xet ville gärna hälsa men det var nog ingen bra idé ;-) Gick jätte bra iaf! Så duktig asså! <3

Ska titta klart på The Hills och sen på The City!

Bloggar mer later on
<33    <3         
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0