Hejhej!

Har inte bloggat som ni kanske märkte men har inte hunnit och inte orkat men nu får ni ett ganska långt inlägg<3


Älskar den ponnyn mest asså <3 Red bara runt och skrutta lite typ.. Liiiite trav och sen bara skritt! så duktig och lyssna på allt ja bad henne om och var verkligen bäst!

Sen åkte ju Xet också :-( Var så himla ledsen när jag åkte hem med mamma. Jessie lastade honom och sen körde mamma hem mig.. Det blir bara jobbigare för Jessie om ja e me :-( Åt jordgubbar och mjölk, tvättade håret och sen gjorde flätor och sov med dom.

Vaknade vid nio men somnade sen igen och gick upp kvart över tio och tittade på tv och åt frukost. Drog till stallet klockan 12 och red till pålfabrikerna med Jessie och Freja :) Skritt och trav, mest skritt, i en timme 15 minuter! :) Älskar ponnyn meeeeeeeeeeeeeest!!! Hoppas du läser detta mamma:

Du ska bara veta att jag är så
himla lycklig med Belinda!
Jag älskar den ponnyn så
j**** mycket asså! Hon
är mer än mina drömmar, 
mer än vad jag kunde
tänka mig och mer
än jag nånsin önskat mig!
Jag älskar henne mer
än allt annat! Jag skulle
dö för henne! 

Only the sky is the limit for us! <3 Du är mitt allt älskling! <3

 

Ska äta mat och titta på tv och sen kanske blogga lite mera :-)

Puss<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0