Hej på er igen!

HEMMA FRÅN STALLET!!

Vila för prinsessan idag! Men gjort massa annat så här kommer det!

Tog med det vi bakade igår till stallet och satte oss och fikade lite :) Mums! Jag bakade lila sockerkaka (karamell färg), Jessie bakade chokladmuffins och Jenny fick nån kaka från ett kalas, så hon slapp baka! :) Är bara Jessie som har ramlat av, så nästa gång jag ramlar av behöver jag inte baka, och inte Jenny nästa gång hon ramlar av!
Jenny åt inte uppd en kakan hon hade med sig och tro det eller ej tog katten den.. asså idiot katt! Vi har fyra katter i stallet och av dom är det bara Love som tar.. Blir så trött.. Men men tog iaf in hästarna sen, ställde dom i dom "gamla" gångarna eftersom hovslagaren skulle sko Zelia och det blir bättre ljus om man står i dom gamla. La på henne det nya råsa fleceetäcket, prinsessan var ju blöt efter regnet :( Gick igenom svansen noga, borstade ansiktet, borstade och torkade benen och tvättade ett sår som hon hade på ena bakbenet.. Inget farligt bara ett pytte litet.. Gör alltid rent varenda sår och på dom största tar jag jodopax på! Jätte bra att ha på såren!
Märkte också att hon hade en lös sko typ, asså den här böjt sig typ men Lisa hovslagaren kommer imon och kollar på skorna och när dom behövs skos om! :)


Så det var dagen i stallet! Ska dit ikväll igen och pussa och borsta min älskling<3

 Det är inte Belindas sko men det är typ där den e böjd!


Vet inte riktigt vad jag ska skriva om mer..
JUST DE!

IDAG HAR VI HAFT BELINDA<3 I 3 HELA MÅNADER!!!!

Älskar dig meeeeest bebis<3<3


puss



Mina älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0