Har ingen bra rubrik...? Hehe

MEN HEJ PÅ ER!

Vart i stallet för att kolla Belindas sko! Lisa kommer imon och antagligen sätter på en ny! tur att det var idag - vilodagen och inte imon eller onsdag!

Imon ska vi ta en liten tur skritt och och trav efter vilan och på onsdag är det HOPPTRÄNING!!! Längtar som tusan! Kanske kommer nån liten tävling som man kan va med på? Klart att det inte bara är att köpa häst/ponny och ut och tävla direkt! Måste ha koll på allt! Skynda långsamt som mamma säger! Efter en månad är det lite tidigt tycker jag, men det är bara jag!! Har haft Belinda i 3 månader och ska kanske tävla om nån månad, så har alltså haft henne i fyra månader då och det är perfekt för mig iaf. Man ska inte skynda med tävling eller asså man ska inte skynda med något. Belinda har varit skadad och hon fick all den tid hon behövde och nu är hon frisk! Man ska alltid tänka på hästens bästa och vad den mår bäst av. Varken jag eller min syrra skulle göra det som är bäst för oss utan det som är bäst för hästarna! Besök hennes blogg så får ni säkert ett inlägg om samma sak!! Hästarna går före ALLT precis allt!
Man ska vara rädd om det man har och för mig är Belinda min bästa vän, ingen maskin! Många ryttare, oftast dom som har ponny tar det förgivet att deras ponny ska hoppa det man styr på. Men nej, det krävs arbete och MASSA annat!


Såå, det var mina åsikter..

Har precis ätit!
Jätte gott!


Ajja bloggar mer seeeen!

puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0