Grattis älskling<3

Grattis min älskling<3


Gullegris<3



Nu har jag iaf kommit hem från stallet och PP<3

Kör på ridningen direkt!

Dagensridning Belinda:

Finns inte så mycket mer att säga än att det gick bääääääst, och då menar jag verkligen bäst! Red runt lite och började självklart med att skritta fram! ;-) Sen travade jag lite och sen började jag jobba henne och hon bara stängde av helt och skulle inte lyssna alls. Vi tog en liten bit till i trav och sen gick hon som en klocka! Så jädrans fint asså! Helt underbart att känna hur hästen under sig bara blir mjuk och rör sig otroligt bra<3 love love love till ridturen<3 min älskling<3 Blir ev. hoppträning i veckan ist eftersom det inte blev något igår, idag eller imon! Eller kanske lite dressyr? Nää.. HOPPNING!!!  


Sen åkte vi hem (mamma körde och hämtade mig förresten i stallet, TACK!) och hämtade tre knäckebröd, ett äpple och ett päron till födelsedagsbarnet! Åkte dit sen och ser att unghästen Alex, tror han e två, går ensam, i en hage längst "ner" och så hör jag hur en häst gnäggar i hagen längst upp, och det var inte Dio. Så jag går upp och kollar och då ser jag en JÄTTE söt nordsvensk<3 och en tjej som står och tittar på hästen. Det visar sig vara Angelica, min gamla ridläres hovslagare som hade denna hästen och sen köpte Angelica den men det blev för mycket att göra med två stor hästar och en ponni så hon skulle ut på foder, och Erika, Dios ägare letade foderhäst och då tog hon Bambi som hästen heter på foder och på kommer den tjejen som heter Susann och rider några dagar i veckan och Bambi är också Dios nya tjej ;-) Alex är ju fortfarande en unghäst på 2 år och är så himla sällskaplig och det gillar inte Dio direkt så antingen går alla tre tillsammans eller så går Alex själv och Dio o Bambi med varann<3

Var ju på kalas också!

Haha, åt korv med bröd, tårta och letade godis x) <3


Nu ska jag snart äta mat också och sen goooodis! <3
Vi hörs garanterat efter det om inte datan kraschar...


Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0