Godmorgon!

GODMORGON!!!

Har ni sovit gott? Det har jag! Ska strax byta om till ridkläder och åka till stallet! Ska bara till grannarnas katter och släppa in och ut dom!
Ska ta det lugnt idag med. Bara skritta och trava lite. :) Ska trava lite mer än vad jag gjorde igår.
Sen ska jag ta kort när sis och Freja<3 rider i paddocken! Om jag hittar min kamera.. vet inte riktigt vad jag har kagt den, men jag hittar den säkert! hoppas jag... haha, jo men jag tror den ligger i hallen eller i mitt rum!

Cloe och Dotto kanske ska vila, får se.!
Ni får ha det så bra så hörs vi efter stallet!

Puss<3

 

                              
                                                                    Mina älsklingar<3

                                                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0