Duktig flicka<3

HEJ IGEN!

Det var ganska länge sen! Klockan är nu 23:50 och jag är hur trött som helst!

Sitter iaf och läser en massa bloggar! Nåra tips:

http://Barajessy.blogg.se

http://Kreacher.blogg.se

http://Schalalaaolsson.blogg.se

http://isabellestromberg.blogg.se/


O ridningen också!

Dagens ridnig:                                                                                                                                   

Gick lika bra som vanligt! ;-) Svullnaden är jätte liten nu! (Y) Red iaf ut barbacka och gick jätte jätte jätte bra!!!!! Skrittade fram och sen travade jag liiiiite och hon var superpigg!! Klart att hon e det när hon bara blivit skrittad sen i tisdags! Är iaf JÄTTE nöjd med henne idag! Det e jag varje dag men extra nöjd idag! Riktigt mysigt att bara mysrida! Jätte bra gick det!!

Såå det var dagens ridning!

Imon ser den väl nog likadan ut, alltså med tempo och lite sånt! Hoppas det går lika bra men jag har som sagt en busponny! Världens snällaste busponny X)

Ska hämta hem Jessies kompis Emmas hästar, eller ja, en häst och en ponny, vi ska ta hand om dom i två veckor, rida o bada o massa sånt. Så dom ska stå hemma hos oss i hagarna! Så mysigt! :D Rider inte första dagen men på måndag!

Ska fortfarande rida Belinda som vanligt, så absolut ingen ändring på det!
Kommer bli jätte roligt! Han är suuuper söt lilla De Soto! Cloe också! :P

Var och smörjde sadlarna också vid typ halv elva och så sa vi godnatt till hästarna. Jag hade precis gett Belinda en godis då hon kastar sig iväg för ingenting, trodde jag, men det var nåt i skogen typ en älg eller nåt... Inte konstigt att hon blev rädd! Min lilla busa!

Så det var typ min dag och lite av morgondagen!

Ska läsa vidare på bloggarna och sen sova!

Puss och natti om det inte kmr ett inlägg innan jag ska sova! ;-)


Världens finaste! (L) Klivet över är det jobbigaste....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0